2012-08-16

Godmorgon! Verkligen stort tack alla som besökte min bloggen och kommenterade! Statistiken bara flög upp! Tack! Jag ahr precis vaknat så jag ska fixa lite grejer nu och så kommer alla svaren om någon timme. Men ni ar fortfarande tid att skriva frågor om ni vill. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag annars men det kanske blir att åka till stallet för mamma hade sett blåbärs buskar på vägen till stallet så hon ville plocka lite blåbär idag så då kan väl jag passa på och åka till stallet ;) Snart börjar skolan, alla rutinerna och allt igen, det kommer kännas skönt.
Ha det bra idag och hörs om en stund!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0