2012-08-28

Hej!
Har nyss kommit hem från skolan. Det var as kalat så jag badade inte. Nu ska jag äta pizza och göra klart engelska läxan, har lite kvar av den. Sen ska jag byta om och pappa skjutsar mig till stallet (stuteriet). Sen bör jag väl komma hem vid sju tiden. Och då ska jag packa lite grejor till imorgon för vi ska ha övernattning med klassen. Så jag har lektioner tills 18 imorgon sen ska vi sova i matsalen. Men på torsdag är vi lediga. Hinner nog inte fixa några tidsinställda men jag bör hinna blogga lite på rasterna annars så bloggar jag på torsdag. Och idag ska jag ju blogga såklart, så mycket jag hinner. Måste göra läxan nu så hörs sen :)
Bjuder på en bild på Flying Samantha, den hästen som betyder mest!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0