En bild betyder mer än 1000 ord

Jag kom väldigt långt i häst storyn. Skrev i mer än en timme, skrev om alla hästar äna fram till Flying Samantha. Där blev det ett stopp. Kunde inte skriva mer. Känslorna var för stora. Jag orkade inte skrva mer. Kunde inte komma på något ord. Jag har räffat underbara hästar i mitt liv. Men kan med handen på hjärtat säga att Samantha var det bästa och underbaraste. Hennes personligehet är enorm. Har aldrig älskat en häst så mycket som jag älskar henne. Många vet att jag älskar henne mycket med ingen vet hur mycket. Man brukar säga att en bild säger mer än 1000 ord så jag låter bilden säga resten ♥


Nu ligger häst storyn i utkast. Den kanske kommer någon gång när jag känner för det. Men inte just nu.
Det är vi för alltid Samantha 


Kommentarer
Ewizzz

Hej! Fruktansvärt söt häst! Men hur hög är hon?

Svar: Ja hon är jätte söt och världens bästa häst! Hon är 160 cm i mnkh :)Tack för att du kommenterade :)
Marta

2012-08-25 12:14:19
Matilda

Gud så sööööt häst!! :D Vad är det för ras?? <3

Svar: Ja, hon är världens sötaste och vackraste häst! :) Hon är en korsning mellan halvblod och arabisk fullblod ;)
Marta

2012-08-26 22:40:05
Matilda

Okej, härlig bladning!! :)

Svar: Ja =) Tack för att du läser och kommenterar! :)
Marta

2012-08-27 19:52:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0