Eng-läxa gjord!

Så nu har jag suttit i en timme med engelska läxan. Men den är nästan klar :) Den var tills onsdag men det är bättre att göra det på helgerna istället för att behöva stressa på vardagarna efter skolan och stallet. 

Nu ska jag kolla lite bloggar och kola efter några hästar och sen bara byta om och åka till Penta (Pentagon). Han är så vacker den lilla hästen! 
Ska försöka få ihop minst 2 inlägg sen när jag kommer hem från Penta :) Så hörs då! 
Jag tycker att mina inlägg blir såå tråkia utan bilder så här får ni en bild på Desperado!

Kommentarer
Matilda (howse konto: Monieponny)

Söt häst!! Vad är det för ras?? :)<3

Svar: Tack! Det är halvblod :) <3
Marta

2012-08-26 22:34:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0