hej

Ska inte gör något speciellt idag så jag har inget att blogga om som ni säkert har märkt.
Eller jo, jag kan ju säga att imorgon kl.16 så ska vi iväg ocg min lillasyster ska provrida en ponny som hon ska vara  medryttare på. En lite shettis på bara 95 cm :P Den kommer säkert vara jätte gullig!
Jag ska ju med och kolla hur det går. Sen om det blir så att hon blir medryttare på han så komemr jag säkert förlja med dom två gångerna i veckan och lära henne lite :)
Ska kanske till stallet emd imorgon. Men vi får se för jag vill ju fixa lite inför skolan så jag vet inte om jag hinner. Sen på måndag är det ju skola och tisdag ska jag till macken och sen får vi se vad vi hittar på på eftermiddagarna efter skolan men det blir nog stallet nästan varje dag, alltingen till Macken, Katarinas nya medryttar påni xd eller till stallet/stuteriet jag brukara vara på :)
 
Men jag ser i alla fall fram emot att börja skolan. Känner att jag behöver dom där vardags rutinerna nu :) Kommemr bli skönt att alla det vanliga livet börjar igen. Och snart kanske med en ny familje medlem :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0