Hoppas på det bästa

Lite trött nu. Men jag ska nog vara uppe lite till. Sen ska jag sova och imorgon gäller det, provridning på kankse min  framtida ponny. Jag får veta på allt imorgon. Då ska ni också få veta. Är inte lika nervös längre. Men jag blir nog mer nervös imorgon. Ja, ja det få jag väl leva med. Kände för att skriva ett långt inlägg nu men jag kom aldrig på vad det skulle handla om. Men imorgon när jag vet hur det blir med Svea. Ja, då kan ni vara berädda på ett långt inlägg. Antingen kommer jag vara världens lyckligaste människa eller en människa med hopp om att finna en annan rätt ponny. Vi får ju se. Men hoppas på det mer positiva. Ska inte ändra något i mni ridning imorgon utan rida som jag brukar, det borde funka bäst. Okej, jag är nog fortfarande lite nervös. Men nu säge rjag godnatt till bloggen så hörs vi imrgon! 
 
Chilling in the "skritt på ridbana" hahah! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0