Inga besökare än

Klockan är 14.01 och det har inte varit några besökare på bloggen ännu. Men jag försår det för vädret är finfint idag! Varmt för att vara Sverige och solen skiner, i alla fall där jag bor. Har inte gjor så mycet idag bara slappat framför datan och gosat lite med Misia <3 Snart ska jag äta och sen blir det nog lite fika och sen byta om till ridkläder och åka iväg och provrida kanske min framtida heest ! :D Är väldigt happy idag, tror att ni förstår det ;) Det kommer ett inlägg sen om hur det gick på provridningen och va nästa steg är, så håll utkik ;) Bjuder på en "bakom kuliserna bild" på mig och finaste Desperado! Älskar hans blick <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0