Inget internet idag

Idag krånglade internetet så det blev ingen bloggning fram tills nu.
 
Ridpasset på Mack igår
Han var väldigt pigg för at vara Mack. Först red jag på en lång grus väg fram och tillbaka några gånger i skritt och galopp. Tränade på att öka galoppen och sakta ner den. Det gick bra. Sen Såred jag på en bit av Macks ägares trägård, på en bit i gräsmatta. I trav och försökte få honom att samla sig lite i alla fall. Sen efter att jag har ridit så fick Katarina rida lite med. Hon galopperade för första gången, och vet ni vad jag SPRANG jämte Macken när han galopperade och hllde i han hahahah! Katarina sa att jag såg ut som en trav häst när ag sprang jämte och hållde i Mack när hon galopperade hahaha! Var typ helt genom blöt efter det. 
 
Provridning nr. 2 idag
Ska på den andra provridningen idag. En vit 11 årig d-ponny är det ajg vet om hästen. Jag hoppas att det ska gå bra. När jag har kommit hem så kommer det bli ett inlägg om provridningen. Det känns lite konstigt att skriva att jag ska på provridning på salu hästar när jag för några veckor har skrivit att jag ska på provridning på en häst som söker medryttare. Men, jaja, det är ju bara kul. Livet förändras väldigt mycket :)
 
Hoppas att ni får en bra dag och önska mig lycka till på provridningen! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0