Lite nervörs

Känner mig lite nervös inför provridningen idag.. hoppas att det går över för jag rider verkligen inte bra när jag är nervös. Men det kanske blir så som förra gången. Att jag var nervös tills jag hade hoppat upp och sen gick allt bort :) Önska mig i alla fall lycka till! :)
Porvridningen är kl. 18.00 så vi får typ åka 16.00 så förvänta er inte mycket update :P
 
Annars inget speciellt idag. 8 dagar kvar tills skolan börjar. Lite kul ändå, för jag har verkligen vilat ordenkligt under sommaren och det ska bli kul att börja skolan igen. Och att alla rutinerna kommer igen, som jag skrev innan. 
 
Hörs senare! Ha en bra dag!

Kommentarer
Ewa

Du kommer rida så bra,jag vet det,kram och puss på DIG-Lycka till min lilla Hasita.

Svar: Danken <3
Marta

2012-08-12 15:01:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0