Nervös

Nu är jag hemma. Vi slutade kl. 14 idag och den sista lektionen kollade vi på film så det var en lugn dag :) Inget speciellt idag. Tänke åka till stallet men pappa kan inte skjutsa så det blir tyvärr inget. Imorogon är det provridning. Jag är nervös redan nu. Jag har varit så himla nervös infö alla provridningar som jag har varit på. Jag brukar inte vara nervös så ofta. Men innan varje provridning så är jag det. Men det brukar vara så att direkt när jag hoppar upp så slutar jag vara nervös. Vi får ju se hur det går men hoppas verkligen på det bästa. Idag är det en chill dag hemma så jag kommer nog blogga en del ;P
Kolla hur vacker Samantha är ♥

Kommentarer
Ellen

Vad fin!

Svar: Ja :') Saknar henne sjukt mycket! <3
Marta

2012-08-31 17:34:56
URL: http://www.ponnyliv.blo.gg
Ellen-Macken

Hon Ellen där uppe det är inte jag som har skrivit det, det är tydligen en annan ellen bara så du vet för jag såg det nu:D

Svar: Okej :) Tänkte det :D
Marta

2012-08-31 22:04:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0