Nöjd! :)

Idag är jag nöjd med statistiken och kommentarerna :) Har städat rummet idag, det tog exakt 25 min ;P Brukar typ alltid städa rummet på lördagar så att det är rent å fint för kommande vecka. Men det som är mindre bra att det ser fint ut i högst 3 dagar sen blir det lika stökigt igen. Nee, men dte brukar inte vara så jääääte stökigt, bara liiite ;) 
Hade tänkt putsa alla ridskorna idag med. Men orkade inte. Så det blir väl imorgon eller om en vecka. Och imorgon så ska jag ju rida Pentagon med :) Kul, kul! 
 
Nu kör vi önska rubrik!! Som ajg har märkt så har det varit väldigt populärt nu den senaste tiden. Nu nu kör vi! Skriv en ommentar och i kommentaren skriver du en rubrik tex, "Jeans" och så ska jag skriva ett inlägg om det :) Ni får skriva så många ni vill! Hoppas på någon i alla fall :) Det akn avar om lite allt möjligt, hästar, ridskport, sadlar,  kläder, smink, väder, ridskolor, raser och ja, typ allt annat ni vill :)
KÖÖÖRR!

Kommentarer
Ewizzz

Islandshästar!!

Svar: Tack för rubriken :) Det kommer ett inlägg om det snart :) Alltingen imorgon eller idag :)
Marta

2012-08-25 16:46:30
Anonym

Det heter antingen inte alltingen:))

Svar: Okayy
Marta

2012-08-26 17:02:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0