Om provridningen, bara "WOW"!!!

Helt underbar häst som man kan lita helt på! Känns som att han är den hästen som känns bäst av ALLA jag har ridit. 19 år men det känns som att han är 10 år. Lagom pigg, inte slö utan man märker att han tycker det är kul att jobba och att han VILL jobba. Och han är inte sån som äldre ridskole hästar är att dom står och sover när man gör i ordning dom. Utan han är liksom en vaken häst som gärna kollar vad folk runt om honom gör och rör sig lite och inte bara står stlla med sänkt huvud och sover. 
Red i alla gångarter och hoppade ett hinder som kunde varit runt 80-90 cm. Riktig kul häst att rida och hoppa. Undrebara gångarter älskar galoppen och traven med såklart. 
 
Imorgon kväll tar vi beslutet om vi ska låna honom på foder. När vi har bestämt oss och bestämt tid när vi ska hämta honom så skriver jag det här med ;)
 

Hörs imorgon, hoppas att ni har haft en underbar dag som jag. Har träffat min prins idag och är helt förälskad ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0