Pentagon!=)

Godmorgon! 
Jag var riktigt nöjd med statistiken igår. Super bra var den! Den bästa hit tills! Hoppas att det blir rätt bra idag med.
 
Idag ska jag ju rida Pentagon :)) Det kommer nog gå bra. Har inga planer alls för passet för det blir ju andra gången jag sitter på hans rygg. Så det jag vill göra är att lära känna honom. Och kunna kontrolera han i alla gångarter, fast det blir nog inga problem. Och Katarina ska rida lilla söta Mandy. 


Innan jag ska rida Pentagon så måste jag göra lite läxor också. Det är ju inte så jätte mycket på början med jag vill ändå göra det nu så att jag inte ligger efter och jag har ju tid under helgen så det är bättre att göra det då. Jag vet att jag skulle göra någonting mer men kommer inte ihåg det ;P 
 
Det skulle vara kul om någon mer ville skriva något jag ska skriva om :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0