Rida Mack :)

Godmorgon!
Statistiken stiger på bloggen! Så bra att ni vill läsa! :) Sen när jag har skaffat egen häst så kommer det ju bli ännu mera häst och ridpass inlägg i bloggen, dock kommer jag inte ha lika mycket tid så mer än två inlägg per dag kan ni inte förvänta er, fast på helgerna kommer det bli mycket uppdatering ;)
Ska ju som rubriken säger rida Macken idag. Vädret kommer inte vara så fint :/ 15 grader varmt och målnigt och regnigt. Jag som hade tänkt att pappa skulle filma lite :/ I det här vädret så kommer det ju inte bli någon fin film. Men det går ju! :) Ska till Mack vid 16, sen tar det ju en ungefär en timme att köra dit. 
Tänkte ta ett dressyr/lösgörande pass. Ska försöka jobba han i form, med övergångar, ryggningar, skänkelvikningar, framdelsvändningar och tänkte få han att samla siig under galoppen så att det blir en mjuk och fin galopp :) Vi får ju se om jag lyckas haha! Sen ska ju Katarina rida lite med, efter att jag har ridit. Det som hon ska göra är planerat i mitt huvud xD Det kommer ett Dagens Ridpass inlägg senare när jag är hemme från Macken :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0