Ridpasset-Pentagon-2012-08-30

Idag var Penagon mycket bättre. Skritten och traven gick jätte bra och han gick i form jätte fint. Red lite på vilterna och där gick han verkligen i en jätte fin form. Så skritten och traven sitter bra. Men galoppen, det är det vi behöver jobba med. Han ttycke rnog att det är jobbigt att galoppera och samtidigt så försöker han testa mig. Och då finns det ju spöken överallt man måste springa iväg från dom eller stutsa iväg för att inte komma för nära hahaha! Så det behövervi jobba med. Men det gick mycket bättre än förra gången även i galoppen. För förra gången så var det inte ens någon galopp utan lite konstiga stutsningar framåt. Men jag är nöjd för det gå verkligen bättre. 
 
Bloggade inte mycket innan för jag sov. Vid kl. 13 så var min energi slut. Hahah!! 
Ska göra franska läxan nu så hörs senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0