Ridskorna putsade

Nu har jag putsat klart mina ridskor. Det behövdes, dom var rätt smutsiga. fast dom kommer typ bara vara fina tills första gången dom ska användas heheh. Tänkte lägga upp före och efter bilder men mobilen är inte på gott humör idag. Det kanske funkar senare :) Nu sitter jag här och äter och ska snart göra min franska läxa. Sen vid kl. 17 ska jag åka till Pentagon och rida. Katarina ska inte rida Mandy idag för hon är sjuk så det är bara jag. 

Som sagt så ska jag tänka mycket på hur jag rider. Hoppas att det går bättre än förra gången. 
 
Det här är dom skönaste ridskorna!! Har två par själv. Dom är inte så fina kanske men riktigt sköna att rida i :)
En stor hiss för dom!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0