Så j*vla besviken!

Förstår inte hur folk kan tänka så. först säger dom att det finns bara en som är intresserad av ponnyn och att dom vill sälja han till oss för att vi passar så bra ihop och det var nästan bestämt att vi skulle hämta ponnyn den helgen som kommer. Men då så komem rägaren plösligt på att hon inte är redo för att sälja ponnyn och att hon vill låna den till någon på fodeer i deras stall. Det är så j*vla tråkigt. Att man har typ bestämt allt och så kommer ägaren och säger så..
Hon verkade så seriös och så men nej, man får inte tro att folk är seriösa bara för att dom verkar det. Man måste vara berädd på det värsta. Ponnyn var underbar, jag skulle kunna ge allt för att få köpa han. Men nej, plösligt så ändrades något i ponnyns ägaren huvud så nu får jag leta vidare.
Tycker synd om alla dom har har blivit lika besvikna av den ägaren som jag..
Förvänta er inte mkt bloggning idag. Hoppas ni förstår, jag är inte på det bästa humöret..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0