Stan istället för stallet

Var i stan istället för stallet :) Blev lite nya kläder bland annat jeans, linne och mer :) Sen blev det kvällsmat på subway, gott!! Helt okej dag idag :P Imorgon åker jag iväg till Macken! :D Älskar verkligen Mack väldigt mycket men jag börjar bli trött på att åka 50 km dit och 50 tillbaka :/ Liiiite jobbigt. Det ta ju hela eftermiddan. Vi r´brukar åka ungefär vid 16 och så brukar vi komma hem TIDIGAST 19, men oftast blir det vid åtta.
Har verkligen inga planer för ridpasset imorgon. Men det blir väl lite dressyr i skritt å trav på gräsmattan och sen lite galopp jobb på grus/gräs vägen :) Det är faktiskt det jag har gjort dom senaste gångerna och det kändes som ett bra ridpass :)
Men hörs imorgon! Ha det bra!
Och här får ni en bild på söta ponnyn <3

Kommentarer
Anonym

Min babi !:* <3

Svar: :) <3
Marta

2012-08-25 12:43:54
Ellen

Inte från anynom, det var från mig^^

Svar: Det kunde jag nästan lista ut heheh :) eftersom du skrev "min" :)
Marta

2012-08-25 12:44:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0