Statistiken börjar bli bra :)

Som rubriken säger, statistiken börjar bli bra nu och jag får in lite kommentarer också :) Tack för att ni läser och kommenterar jag ska försöka updater mer så att ni får lite mer att läsa ;) 
Inga jätte speciella planer idag. Sitta vid daton nu och kolla lite hästar sen ska jag nog ut till stallet och sen får vi se. Men jag måste börja lägga mig lite tidigare nu för snart börjar ju skolan och då blir det lite jobbbigt och jag går och lägger mig vid et varje dag och sen plösligt vid tio. Men det är ju några dagar kvar. Sen som sagt på torsdag är det en till provridning. Och sen får jag se om jag hittar några mer hästar eller inte. 
Nu kan man infoga bilder blogg.se har fixat det. Så bra :)
Då får ni en bild på Samantha, min vita princessa som jag måste hälsa på snart! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0