Svar på frågestunden!

Här kommer svaren på frågestunden :) Frågorna kommer med fetstilad text och svaren i narmal text. Och om det är några this or thats så markerar jag det jag väljer i fetstil. Ja, jag tror att ni fattar :)

 
Frågorna av: Emelie ♥
Har du haft egen häst? Nej, jag har alldrig haft egen häst men jag är håller på att leta häst nu så snart så har jag nog egen häst :)

 
Har du något annat djur? Ja :) Jag har två kaniner, elle rja en är min och den andra min lillasysters. Och så har vi en hund med.

Vad är din favorit färg? Lila ♥

Lite This or That;
Paddock/Ridhus - det beror på vilket väder det är men om det är fint så föredrar jag paddock :)
Häst/ponny - båda
Hus/lägenhet
Box/Lös drift
Hund/Katt
Facebook/Blogg


Frågorna av: Alma :D
Vilken är din favorit hästras? jag ahr ingen direkt favorit men utseende mässigt så är det engelsk fullblod, gärna fux :)


Frågorna av: NN
Vem gjorde tillslut en banner åt dig? Jag :) Det tog en stund men det gick :)
Hur går det med hästlära? Bara bra! Jag kan mer varje dag ja är i stallet :)

 
Frågorna av: emelie
Vad fick dig att börja blogga? Som några säkert vet så hade jag först en hade jag först en howrse blogg och jag startade bloggen med tanken om att ha en rolig howrse blogg med mycket nyheter. Men så började jag tröttna på att bara blogga om howrse och det blev mer och mer "riktiga häst" inlägg och då tänkte jag att det kanake inte är någon mening att ha en howrse blogg som handlar om hästar. Så jag startade den här bloggen med tanken att det ska bli en häst blogg och här trivs jag super!


Frågorna av: Ida
På en skala från 1 till 10, hur mycket gillar du hästar och ponnier? 10 såklart!! ♥

Lite This or That..
Natur/Stan
Utomhus/Inomhus - beror på vädret
Sommar/Vinter
Vår/Höst
Polishäst/Ridskolehäst
Tv/Dator
Hästtrailer/Hästlastbil 


Frågorna av: Wilma
vad är det bästa med hästar? ALLT! ♥ Kan nite beskriva varför jag älskar dom så mycket!

Har du egen häst? Nej, inte än. Men jag hålle rpå med hästletandet, så snart då har jag nog det ;)

Hur länge har du bloggat? Jag har haft några olika bloggar innnan, en om min kanin fast det var typ för 3 år sen, 2 om howrse, och nu har jag den här och här trivs jag jätte bra. Så jag har ju bloggat en del innan men regelbundet så tror jag att jag bloggar i ett halvt år. 

Vad tycker du om min blogg? Fin blogg men bra bilder! :D

Vilka bloggar läser du? linnolsson.se, goldenhorses.blogg.se, ponnysmurfarna.blogg.se och ibland nellieberntsson.se bara för att hon har så söta hästar :P


Frågorna av: Alma
Hur länge har du ridit? :) I nästan tre år :)


Så, nu har ni alla svaren! Tack för att ni besöker bloggen och kommenterar! Det kommer komma fler frågestunder i längre fram :)
Hörs senare!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0