2012-12-01

Det är första advent idag ju! Och ajg har ingen chockladkalender :'( Det måste jag nog köpa! kom hem för en hlv timme sen. Ska förmodligen till stan snart, nie vet, pappa fyller år imorgon och vi har inte köpt något till han ännu. Det kanske blir något till mig också, får se :) Sen ska jag städa med, försöker hålla mitt rum hyfsat rent nu. Och plugga måste jag emd göra idag. Öva på svenska, engelska och SO redovisningen, bajs, bajs! Vill verkligen inte redovisa..
 
Vet inte om jag hinner rida Penta i helgen elle rom vi tar det i veckan istället då min pappa kan skjutsa då. Och denna helgen blir det ju ändå rätt mycket. 
 
Vi hörs sen!
 
Miss u.. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0