2012-12-04

Godmorgon!
Ätit frukost nu och ska snart till skolan. Det blir nog SO-redovisning idag.. :/ Men sen så missar vi svenskan eftersom vi ska på någon teater så då "slipepr" jag redovisa svenskan, hihih! ;)
Vet ni vad? Jag drömde i natt! Och kommer ihåg drömmen, det var ju faktiskt rätt konstigt eftersom jag typ aldrig kommer ihåg drömmar, så med den här drömmen så har jag drömt 7 drömmar i mitt liv, det är ju myckeeet altså! Hahah! Nej, men det är ju rätt roligt :)
 
Sen eftermiddans planer vet ni nog redan, rida, springa och plugga = en helt vanlig tisdag. Hoppas att jag kommer få rida Sammy idag. Men det tror jag att jag kommer få, för det känns som att jag kommer få rida Sammy på dressyren och markarbetet och Figo på hoppningen, ar en kännsla va det ;)
 
Är på bättre humör idag! Hoppas att i får en rolig dag! 
 
Vi kunde, när vi ville..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0