Ansiktsmask och hår inpackning på ;)

Mamam tog slut på wen hårinoackningen så jag fick ta någon annan, det var inte så mycket i det så jag la till massa nadra balsam och skit, det borde funka ;) Haha! Roligt att exprimentera lite :) har någon citron ansiktsmask också, luktar gott i alla fall :) Alla kommer runt klockan fem så efetr det blir det nog inte mer update idag. Så jag ska försöka skriva någon hiss och diss inlägg också och kanske ett åsikts inlägg om jag hinner också. 
Har fått så mcyekt gjort idag, rummet ser perfekt ut, städat min smycketshylla, och pluggat en massa inför franska provet som är på tisdag, jag satsar mot de högsta betygen, om jag får ett B så kommer jag avar nöjd. Ska plugga tll det imorgon och på måndag med. Så att jag verkligen kan det. Vi hörs om en stund :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0