Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Mål
  • Ha C som slutbetyg i 9:an
  • Komma ut på några mindre tävlingar på ridskolan till våren, så som blåbärsoppning eller klubbhoppning eller något sånt! 
  • Magrutor till sommaren..Hahha, lite töntigt ml kanske, men det är mitt mål x)
Drömmar
  • Den största drömmen är att när jag "blir stor" ha en stor, fin häst gård, inacoderings stall med ridhus, paddock och fina hagar! 
  • Hoppa SM, helst unghäst SM någong gång i framtiden :)
Önskningar
  • Att Samantha blir min ♥
  • Att jag ska våga säga "Jag gillar dig" till en kille innan jag slutar nian..
  • Skulle vara bra om jag inte var så nervös för redovisningar inför klassen, haha!
 
Det var det jag kom på just nu ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0