Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

  • Jag skulle lagt ett riktigt högt bud på Samantha, tror att ridskolan hade sålt henne då ;)
  • Om ridskolan hade sålt henne till mig så hade jag köpte en ordenklig sadel, min dröm sadel, santa cruz celine.
  • Sen hade jag köpt några riktigt fina ridstövlar.
  • Sen hade jag shoppat kläder och skor för 10 000 kr.
  • Min mamma, pappa coh Katarina skulle få 10 000 kr var.
  • Resten som blev öve rhad ejag sarat till "framtiden" ;)
Detta är min dröm sadel, santa cruz celine, otroligt skön att rida i och dess utom super snygg! 
Santa Cruz Celine

Kommentarer
Lydia

fin blogg!^^

Svar: tack!
Marta

2012-12-05 14:28:31
URL: http://teeamjump.blogg.se
Malin

Jag har en santa cruz sadel och jag älskar den, den är super skön! ;)

Svar: Roligt! Jag en ponny som jag provred i sommras hade en sån, och ajg belv helt kär i sadlen! :D
Marta

2012-12-05 19:30:56
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0