Finns ju ingen häst att rida :(

Det räcker inte att rida en gång i veckan på ridskolan för mig. Jag har mailat om 4 ålika medryttar hästar men har inte fått något svar på väldigt länge. Det är så oseriös att inte svara på mail. Hur svårt är det att skriva "Jag är inte intresserad". Kommer inga nya annonser heller. Och det finns knappt några annonser i närheten. Tror att jag får skriva en annons själv om att jag letar medryttar häst/ponny. Förra gången jag letade efter medryttar häst så skrev jag en annons själv och då fick jag ca. 5 svar på den men jag mailade ca. 20-30 stycken och fick 2 svar. Så ajg får nog skriva en annons själv, tror jag. Jag är så sugen på att rida oftare nu, det är ju så lite att rida en gång i veckan. Och nu är pappa hemma med så han kan ju skjutsa ofta, så det skulle pass bra att hitta någn häst/ponny nu.
 
Kommer ni ihåg söta Macken? ♥ Skulle vilja rida han nu, men han står ju 50 km här i från så det är ju rätt långt. Särskillt nu när det är vinter då tar det ju ännu längre tid att köra.
 
Underbar ponny ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0