Kan inte somna :-\

Gick och la mig vid halv ett. Och har fortfarande inte somnat. Och det är tack vare min näsa som är täpp. Känner mig som en 90 åring. Knä problem, näs problem, astma, alergi problem vad komemr hända snart kommer jag få rygg problem?! Hade tänkt läga mig tidigare men nej då ska min näsa visaa att den inte fungerar som den ska :-\ Men nu har jag tagit nån näs spray så jag får se om den hjälper. Under tiden kan jag ju passa på och skriva ett inlägg här hahaa! Nee då jag är inte alls knäpp, kan inte somta kl. 2 på natten så tar jag fram mobilen och börjar blogga, haha! Det är heeelt normalt XD

Vet inte om ni kommer ihåg men för ett bra tag sen så hållde jag på att skriva ett lååång inlägg, min häst story. Det blev aldrig klart, fick stopp när jag kom till Samantha för det var då jag slutade på ridskolan och slutade träffa henne. Men nu tänkte jag att jag kan skeiva klart det snart då jag ine kommer börja liapa när jag kommer till Samantha för jag träffat och rider henne nu ju. Då kan jag ju skriva in mina medryttar hästar Macken, Pentagon och så Svea min första "egna" häst. Så kan jag ju liksom fulla på storyn med typ ett halv års mellan rum ich publiciera den igen då det kommer in nya hästar i mitt liv ofta. Aa det var det jag tänke säga nu. Nu ska jag försöka somna även om min näsa inte riktigt vill andas. Godnatt!
Här får ni en ovisad bild på mig och Samntha för ett bra tag sen. Haha! Rätt annurlunda bild men änglen är med på den och då blir den vacker :-)





Kommentarer
Emme

Gott nytt år!:D

Svar: Tcka, detsamma! :D
Marta

2012-12-31 10:03:56
URL: http://felixiz.blogg.se
Cajsa Fotograferar

Tack snälla du :D göra idag på nyår?

2012-12-31 12:02:51
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0