Känner mig duktig!

Ursäkta för mitt förra inlägg med massa "svordomar" men jag blev väldigt upprörd när jag såg höjdhoppningen. Hemsk är det!
 
Nu har jag hoppat hopprep i 5 min oc sprungit i 15 min, duktig, hahah! Nu ska jag vile en liten stud och sen blir det städa, roligt, roligt :3 Och efter det blir det plugga, idag känns det verkligen som en "fixadag" hahah, ska typ bara göra massa tråkiga grejer, men det måste ju göras, blir mycket roligare om man gör det med ett leende på läpparna :) 
 
Totalt ÄLSKAR den låten! Den är helt awsom från början till slut, man kan lyssna om och om på den hur många gånger som helst utan att tröttna! Stor hiss!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0