Lördags planer

Imorgon ska vi till Mandy, Katarina ska rida, förmodligen bara skritta lite. För hon har ju inte ridit henne på några veckor så vi vet inte hur hon kommer bete sig. Jag ska ju försöka gör allt jag kan för att hjälpa Katarina har kontrollen över Mandy. Vet inte om ni kommer ihåg men Mandy är ju ett litet busfrö. Om det inte blir så som hon vill så protesterar hon genom att bocka, sticka och den senaste tiden har hon även stegrat. Och det är det vi försker jobba bort. Katarina blir ju lite rädd när hon håller på så och har inte riktigt kungskapen för att hjälpa henne från marken, jag är inte rädd, för det är jag aldrig när jag hålle rpå med hästar utan jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga till Katarina att hon ska göra när Mandy tex. bockar, men nu har jag fått lite tips från Emma, och dom tipsen borde fungera. Vi åker nog vid tolv tror jag. 
 
Annars så vet jag inte så mcyket annat som jag ska göra imorgon, städa måste jag nog göra och sne så vet jag inte, kanske följa med Emma till stallet igen? Eller så följe rjag emd på söndag istället, vi får se. Mne nu ska jag sova, är väldigt trött, på fredagar orkar man inte sitta uppe så länge. För man är ju väldigt trött efte rhela veckan i skolan. 
 
Lilla busfröet! ♥

Kommentarer
Malin

Gud vilken liten söt ponny :)

Svar: Viss är hon! :)
Marta

2012-12-15 08:24:17
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0