Mina julklappar

En leopard färgad pyamas med rosa detaljer. As fin är den. Jag har länge velat ha en sån men jag har inte sagt det till någon och så woops ligger en sån i presentkartongen till mig :-D


Två presentkort från hööks :-D


Jätte fina silvriga öronhängen :-)


En finfin klocka som verkligen kommer komma till användning då jag kollar mycket på klockan i skolan men då måste jag ta fram mobilen varje gång och nu kommer jag inte behöva det :-D


Jätte fint silvrigt armband :-)


Två super coola ljusdakar :-D


Leggings :)


Och så hjälmen från hööks som jag köpte för pressentkorten (mer bilder på den kommer sen).

Kommentarer
Sarah

Va kul att du fick pyjamasen som du ville ha :)

Svar: ja :)
Marta

2012-12-29 00:49:45
URL: http://CheerSarah.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0