Red Hi-Jack idag

Förlåt för dåligt update idag, men jag var ju som ni säkert vet i stallet och så kom skorna med och då var jag ju såklart tvungen att testa dom och gå runt med dom hemma i typ en halv timme, så jag ha inte blogga så mycket.
 
Red Hi-Jack idag. Det var längesen jag red han men han känndes så himla fin idag! Gick i form typ hela tiden. Det var ju dressyr dag så vi jobbade mycket med att böja dom på långsidorna och vålterna, mycket skänkelvikningar och även lite böjningar i galopp på volterna. Han var super fin hela tiden, fick mycket beröm av Pia för att han var så fin men sen efter galoppen så blev han riktigt stark. Kunde knappt stoppa han, hahah! Men det gick bra efter en stund igen och då började han jobba i form även i galoppen. Är väldigt nöjd idag! :D
 
Lägge rupp lite bilder på mina nya skor sen ;)
 

Kommentarer
Malin

Fin bild :)

Svar: Ja :) Lånade den från ridskolans hemsida :)
Marta

2012-12-04 20:11:34
URL: http://malinottenback.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0