Sugen på att skriva åsikts inlägg

Som rubriken säger så är jag sugen på att skriva ett längre åsikts inlägg. Tror att jag har ett ämen som ajg vill skriva om, dock vet jag inte om ni kommer gilla det men jag kan väl försöka. Det var ett tag sen jag skrev ett "åsikts inlägg" och dess utom ska jag utmana mig själv den här gången och inte skriva om något som har med hästar att göra. Vi får se hur det kommer bli, altingen blir det bra eller dåligt. Ska nog ta och börja skriva på det nu.
 
Imorgon är det ju ridning som ni kanske vet, tisdag = ridning. Förra gången hade vi hoppning så den här gången lär det bli dressyr. Kul det också! 
 
Det var en okej dag idag, ingen sån där favo dag men en okej dag, hoppas på en bättre dag imorgon i alla fall. God natt på er! ;*
 
 

Kommentarer
Märta

gör det ! :D Det är riktigt intressant att läsa! :D

Svar: Ska försöka hinna med att skriva klart det idag! :D
Marta

2012-12-03 22:16:48
URL: http://hhaasstt.blogg.se
kaffehörnan

Hej hopp du
Missa inte årets största tävling med över 5000 kr i potten
Allt från skönhetsprodukter till smycken och skor. Finns även för barnen och en skiva från en känd artist. Jag tycker du ska klicka in på bloggen, vill ju ej att du ska missa chansen
Det enda du behöver göra att motivera.
Hoppas att se dig i tävlingen.
Ha de bra

Svar: Hej, inte intresserad tyvärr. Ha det bra! :)
Marta

2012-12-04 00:09:06
URL: http://www.kaffehornan.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0