Tar tillbaka det jag sa

Det var jätte fint på lucian. Fina uppvisningar och allt. kunde varken filma eller ta kort då det var så mörkt i ridhuset. Vet ni vilken häst var "lucia häst" i år? Sammy! ♥ Fick nästan lite tårar i ögonen när ajg såg henne komma med glitter i pannbandet och hennes vakra ögon som lycte lika mycket som glittret i pannbandet. Jag tar tillbaka det jag sa, det med att jag vill skaffa en egen unghäst om något år och dte att jag vill ut och tävla med den. Vet inet hur jag kunde tänka så. Jag kommer fortsätta rida på ridskolan så länge Samantha står där, när jag fyller 18, då lånar jag pengar och ger ett högt bud på min princessa, sen är min dröm uppfyld.
 
Lånade den bilden från en kompis facebook, ser ni Samantha?
Änglar är underbara, men gud skickade dig hit från himlen för att du var för underbar ♥

Kommentarer
Anita

Mysigt! =)

Svar: Ja :)
Marta

2012-12-09 19:36:14
URL: http://siliiins.blogg.se/
Mikxki

Vilken härlig bild :)

Svar: Inte ag som har tagit den, men riktigt mysig är den :)
Marta

2012-12-09 21:05:02
URL: http://mikxki.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0