Teater imorgon

Hejsan!
Är hemme nu! Fick ett D på engelska redovisningen idag, inte bra men bättre än vad ja trodde att jag skulle få (är jätte dålig på engelska). Imorgon missar vi svenskan för vi ska på någon teater så jag "slipepr" redovisa 5 min talet. Men SO-n kommer vi nog få redovisa imorgon. 
Dagens planer, öva på talet, plugga matte, blogga, läsa bloggar och hoppa hopprep. 
Mamma fick ett mail idag om att mina skor skickades idag så dom kommer nog inte för ens onsdag/torsdag. Dock borde två av mina nya tröjor komma imorgon :D
 
Vi hörs sen! Tror att jag börjar med att hoppa hopprep så gör jag det andra sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0