Provridningar

Än så länge har jag bara provridit en häst. Ett varmblods sto, men hon är borta från listan nu. På onsdag ska jag provrida en d-ponny. Och jag vet inte om ni vet men för några år sedan så har jag ridit på tingsryds ridskola och jag har nu hört att dom ska sälja några hästar så frå pensionera från ridskolelivet för att dom inte tycker att det är kul längre att jobba som ridskole häst. SÅ jag mailade dom och frågade. Och vet ni vad, dom har några hästar som dom vill sälja, framför allt en 15 årig fullblods valack som jag ska provrida någon dag nästa vecka. Hoppas verkligen att någon häst passar mig. För det skulle ju vara riktigt kul att äga en häst från sin gamla ridskola :) Så vi hoppas på det bästa!
Hörs sen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0