Bättre nu!

Mår lite bättre nu när ridläraren har sakt att vi få komma och hälsa på :) Kommer sakan hästarna, framför ALLT Flying Samantha men mamam har sagt att vi ska åka dit och hälsa på en gång i månaden, känns bättre att veta det :) 
Verkligen förlåt för mitt jätte dåliga uppdatering men jag har varit lite sådär :/ pga sista gången i ridskolan... Men det känns bättre nu! Så ni ska få en bra uppdatering nu :)
SÅ nu kommer jag bara rida på Macken, kanske några fler gånger i veckan då. Och ja... man får ju hoppas på egen häst snart!
Tycker att det är bra att jag inte lipade iaf! Utan sa hejdå till min älskade Samantha med ett leende på läpparna, så att både jag och hon minns vår tid med glädje! <3
Det känns iaf bättre nu när det är gjort! Och jag hoppas att alla på ridskolan, både alla människorna och hästarna kommer minnas mig bra.

ALVESTA RIDKLUBB IN MY <3 4EVER

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0