Förlåt..

för att ja inte har bloggat men jag har inte orkat sitta vid daton bara. Men nu kör vi igen, minst 1 inlägg per dag som sakt. Men det brukr ju bli fler inlägg än ett :) Åhhh vad skönt det är här i Polen! Nu ska det vara över 25+grade i 2 veckor!! :o Idag ska det vara 27 (står det på klart.se) ;)  
Inga kommentarer om stan med "föredetta bästisen" :/ Blev lite besviken... Men jaja nu hae man nya vänner hemma i Sverigen som är bäst! :)
Längtar till onsdag!! Ska rida underbara unghingsten Desperado då! :D Åhhh! Jag skulle verkligen vilja köpa honom xD Han passar mig till 100000000! Pigg, MYCKET framåt och det viktigaste.. BUSIG!! <3
Efter min ridlektion ska min barndoms kompis rida :) Han "rider" inte men ibland så rider han. Hahah! Vad konstigt jag skriver, men jag hoppas att ni fattar xD

Hös senare! Nu ska jag gå ut en runda i det finfina vädret!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0