Har ridit nu :D

Red som sagt Paradisso. Största hästen i stallet heheh, tycker att ahn verkar vara nästa 180 cm i mnkh, så liten är han inte, hahah! Inte riktigt min typ av karktär hade han inte och inte riktigt min typ av häst men det gick awsome ändå! Han känndes jätte fin i galoppen, och jag lyckade med att sitta ner i galoppen också :D Väldigt nöjd med ridpasset! 
Så här ser Paradisso ut:



Har två bokade ridlektioner, en på tisdag klockan 18.00 då ska jag ha Bramin snäll pålle! På onsdag ska jag rida 17.00 och då har jag värdens bästa Desperado!!! :D Sen kanske jag ska rida på torsdag med. Sen när jag kommer hem till Sverige så är det mycket ridning med, Macken och ska provrida 2 nya medryttar hästar så det är ridning och hästar som gäller HELA sommaren! :D Kommer bli fett kul! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0