I Polen nu :D

Resan var jobbig :/ Det tog mer än ett dygn.. Men nu är jag iaf framme! :) Och idag var det över 25 grader varmt, så det är ju fint väder här! Nu taggar man mer än 3 veckor med massor med roigt! :) Imorgon är det första fotbolls EM matchen! :D Tror att det är Polen och Grekland som spelar. Ska kolla (på tv då). Jag gillar ju inte fotboll men när det är EM så kollar jag på varje match hahah! Rätt kul är det faktiskt XD
Hörs imorgon för jag har internet här så jag kan vara inne när som helst nästan :)
Känns som att jag måste ta lite nya bilder.. men det gör jag nog när jag är tillbaka hemma för jag ar inget internet på mobilen nu så jag kan ej ladda upp dom, eller jag kan ju a korten här och så ladda upp dom sen hemma :)
Godnatt och tack för att ni fortfarande läser även när jag bloggar så dåligt! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0