Känner för en ny design..

Har tröttnat på dne här deignen nu :/ Vill ha lite andra färger och anna header och lite sånt. Ska försöka fixa det själv men om jag inte lyckas så få jag väl be någon göra det. Har ni också tröttnat på den?? Eller kan någon kanske fixa en nny design åt mig? Skulle vara kul. Men jag får väl sitta och grejja lite själv först hahah! :D 
Har inga nya bilder nu :/ För jag har inget internet på mobilen här i Polen så jag kommer lägga upp massor med bilder när jag är hemma. Det kommer ändå bli fullt upp när jag är hemma. Jag kommer hem på måndag kväll sen ska det här göras under den första veckan..

* Rida Macken på tisdag
* Göra två inlägg till stalltjej.se, en pressentation och sen ett inlägg om Ridskolan och hästarna i Polen
* Prov rida 2 nya medryttar hästar (jag ska fortfarande vara medryttare på Macken men jag vill rida lite mer och det är rätt långt till macken)
* Gosa med min söta, fina, underbara Misia!
* Åka till stallet (det stallet/stuteriet jag brukar vara i och hjälpa till). Har inte varit där på jätte länge men det är för att innan jag åkte till Polen så hade vi massor med prov och grejer som skulle göras innan skolan var slut och nu har jag ju varit i Polen i nästan 3 veckor. Tror inte att jag hinner åka dit den första veckan som jag är hemma heller för pappa hinner inte skjutsa mig dit. Men sen så kommer jag vara där igen som vanligt :)


Saknar Mackisen också! <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0