Ridit i Polen idag :D

Red i Polen idag, som rubriken säger ;P
Det fattades en häst idag för att en hade svullet ben så ridläraren frågade mig om jag skulle kunna testa rida en 6 årig hingst. För hon sa att han har jätte mycket energi så ingen annan i gruppen skulle klara av han. Jag sa ju ja, jag gillar pigga hästar. Så som jag tycker iaf så rider jag mycket bättre på riktigt oiga hästar än på slöa hästar för då kan jag lägga ner min energi på min sits och allt annat istället för att bara driva. 
Han heter Desperado! Det ser ut som att han är över 170 cm i mnkh. Här får ni en bild på den finna unghästen!

Super snygg är den hästen!

Han kunnde inte stå still längre än 5 sekunder sen börjar han backa, försöka gå fram, slänga med huvudet och vända sig om och försöka bita mina ben hahaha!! 
Han var PIGG!!! Men jag klarade av honom och det känndes riktigt bra! 
Jag ska rida på onsdag igen. Skulle rida en anan häst men ridläraren sa att jag rider han så bra så att jag ska ha han :DD 
Nu är jag nöjd! En sådan häst skulle jag kunna köpa, han vill jobba och är busig xD Hihihihi! Älskar såna hästar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0