Bild bomb senare ;)

Hellööö! Har varit å praoat idag med, fast idag var jag där från 8-12. Idag så la jag in torv i typ 10 boxar xD Sen så sopade jag stallet och sen toj jag in Rolle :)
Tog typ 20 bilder idag på hästarna när dom var ute i hagen :) Dom komemr jag lägga upp här på bloggen senare idag. Imorgon åker jag till Polen!! Wihhhooo!! Kommer ladda med lite tidsinställda inlägg idag. Så att ni har något att läsa när jag är på väg till Polen. För på vägen dit så har jag ju inget internet men sen när jag väl är där så komme rjag ha internet. Men för vänta er inget super duper uppdaterning då. För det finns massor man gör hela tiden när man är i Polen :) Så ajg hinner kanske slänga dit ett inlägg på morgonen och ett på kvällen, jag komemr vara där i en vecka om någon undrar ;)
Lägger iaf upp bilderna senare så håll utkik. Sen så kommer det några inlägg till idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0