Dag 2

Idag har jag haft bloggen i 2 dagar :) Tack så mycket alla som läser den och kommenterar! Jag går in på VARJE länkad blogg i en kommentar på min blogg och komenterar! :) Det var ju kul att någon ville göra länkbyte.
Statistiken igår:
* 74 klick
* 12 läsare
Det är ju inte så dåligt för första dagen tycker jag! :)
Längtar tills jag får den nya designen! :D
Om jag får över 30 läsare någon dag så kommer det komma en frågestund! ;)
Hinner inte åka till stallet idag men imorgon så ska jag rida Macken (ska ta några bilder på han som jag sen lägger upp här på bloggen), på onsdag och torsdag så har jag prao och då kommer jag vara i stallet typ hela dagen, på fredag rider jag på ridskolan och sen ska jag till Polen direkt efter min lektion är slut typ och jag ska rida i Polen med :) Det är en jätte bra ridskolan där, jag var där och red förra gången jag var i Polen också :)
Hinner inte blogga lika mycket som igår men jag hinner nog med några inlägg!
Tack för att ni läser min blogg och jag hoppas att ni fortsätter med det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0