Godnatt eller så ;P

Sista inlägget idag då. Han inte fota Rajtek och Misia som jag skulle men ska försöka att fixa det imon. Nu sitte rjag här med Klaudia (hundvalp9 heter hon på howrse) och min lillasyster. Grille är på! Hhaha! Lite sen jag vet men såna är vi, inget planerat utan vi kom på att vi skulle grilla för typ en halv timme sen hihih =)
Ska rida Macken på tisdag så imorgon blir det kanske till stallet eller så e jag bara hemma ;)
Hoppas att ni har haft en bra helg, sov gott!


Och så en bild på min lilla sötizzz! 


Hörs imorgon! :P

Kommentarer
Emelie Hollstén Båskén♥

Grymt söt kanin :D

2012-05-28 12:35:55
URL: http://justemse.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0