Hej!

Förlåt att det inte komm några inlägg igår. Men det är en ny häst ras på hoerse så jag försökte tjärna lite pengar på spelet hihih ;P
Men iaf, jag var i stallet igår och tömde en box med gammal torv och sen så rycktade jag 2 hästar :) HenriEtta och Olle. Och jag fick ochså veta att Nova och Rolle är sålda viket jag inte är så glad över då jag gillade Rolle väldigt mycket.. men så är det ju, det är ett stuteri och dom måste tjärna pengar på något sätt.

Detta är snälla och fina Rollen som nu är såld :( Kommer sakna dig gubben <3

Nu sitter jag ute och solar i det fina vädret! Om ca. 1 timme ska jag till ridskolan :) Undrar vilken häst jag ska ha??? Hoppas att det blir Samantha <3
Hörs senare elelr imorgon! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0