Macken är bättre nu! :)

Det är bättre med Mack nu. Svullnaden har blivit mindra så jag ska till han och rida imorgon. Jag brukar rida han ca. 50 min och sen rider min lillasyster han i ca. 30 min. Nu måste han få mycket motion när gräset har kommit och han kommer förmodligen äta n´mycket och bli tjockare och man vill ju inte att han ska få fång. Jag tycker att det är jätte viktigt att hästarna får ordenkligt med motion! Människorj jobbar ju flera timmar om dagen så hästarna ska ju få med jobba lite hehhe ;P
När min lillasyster rider så är jag typ som ridlärare hahah! Så det bler bara: Ner med hälarna! Var mjuk i handen! Kom igen låt inte han bestämma! Kom fram i trav! hahaha!
Nej, riktigt så är det inte ;)
Jag har gjort två övningar som vi ska göra imorgon, 1 för mig och en för min lillasyster. Ska försöka rita dom på paint elelr något och sen lägga upp dom på bloggen ;) Så hörs! :)

Kommentarer
Emelie Hollstén Båskén♥

Varse :)

2012-05-28 18:54:07
URL: http://justemse.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0