Nu sa!

Om ni inte fattar vad jag skriver sa ar det for att jag inte har dom tre sista boksteverna i det svenska alfabetet. Men i alla fall, jag har inte haft till gang till internet pga att min cp data inte kunde koplas med internet eller nagot sant xD
Men nu ar jag i Polen och har det bra, om nagon undrade da xD Tack for alla fina kommentererna men jag har inte hunnit svare an for som sakt jag har inte sa mkt tillgang till internet. Men nar jag ar hemma sa lovar jag att jag svarar pa dom.
Det ar ratt sa fint vader i Polen, hur e det i sverige?
Pa tisdag ska jag rida pa stora och fina hastarpallar i Polen :)
Men hors en annan dag mina fina lasare!

Kommentarer
Josefin & Moa

Vi kör igång med en "veckans blogg", var gärna med! :D



http://ponnymoln.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html#comment

2012-05-15 17:31:23
URL: http://Http://Ponnymoln.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0