Prao

Det var kul på praon :)
Först när jag kom dit så mockade jag några boxar. Sedan kom veterinären. Sen fortsatte jag att mocka. Och sen rycktade jag Esther, Madde, Henri Etta, Rolle, Edit och Nova. 6 rycktade hästar :D Sen sopade jag stallgången å sen var klockan 16 och jag skulle hem :) Imorgon är jag där från 8 till 12 :)

Fixad den nya headern nu :) Håller på att kolla efter en fin bakgrund också. Men jag hittar ingen som är i rätt storlek. Annars så får denna vara kvar, den är ju inte så himla farlig :)
Igår hade jag 130 klik och 18 besökare på bloggen. Så jag hoppas att det fortsätter så :) Jag gör gärna länkbyten så det är bara att kommentera något inlägg och skriva att ni vill göra länkbyte. Elelr om ni vill så kan ni skriva ett mail istället ;) Detta är min e-post adress: [email protected]
Bloggar mer sen :)

Kommentarer
Alma

sv: Tack, din blogg är också fin :)

2012-05-09 18:34:43
URL: http://almahansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0