Pressentation!

Hej!
Ååh! Att skriva bara om sig själv är det värsta jag vet..
Men ni måste väl veta lite om mig :)
Jag heter Marta och är 14 år. På min fritid håller jag på med hästar (den mesta tiden av min fritid), är med familjen, är med mina djur, är med kompisar och spelar det svenska howrse :) På howrse heter jag Orraryd3 (om någon ville veta)
Jag rider på ridskola en gång i veckan. Min "favorit" häst på ridskolan heter Flying Samantha, hon är ett 14 årigt sto. Korsning mellan arabisk fullblod och halvblod (tror jag). Hon är väldigt pigg men jätte snäll :D
Här är Samantha!
Min medryttar ponny är en c-ponny på 21 år och han heter Macken. Han är jätte snäll men kan även vara busig (det har jag märkt av när jag red han förra gången heheh :D ). Har kanske varit medryttare på ahn i ca. 1 månad :)
Här är Macken!
Stuteriet jag är "skötare" på är ett halvblods stuteri med 25 hästar. Alla är unghästar och det finns även några föl. Jag brukar vara där och hjälpa till med lite olika grejer. Så som att ryckta hästar, mocka, putsar gerejer och så :)
Jag har en kanin som är min egen. Hon heter Misia och är 3 år :) Hon är ingen vanlig kanin för hon är som en hund. Men hon är VÄÄÄLDIGT bestämd :D Så om hon inte vill något så är det bara så ;)
Jag har också en hund som heter Rajtek, han är bara 1 och och ett halvt år :)
Jag är en väldigt glad tjej och jag hoppas att jag är snäll. Jag är häst människa till 100 % :D Min favorit mat är pizza och favorit godis är snickers. Min favorit drycka är så klart coca cola :)
Jag älskar alla djur! Jag drömmer om att få en egen häst. Och när jag ska bli stor så är skulle jag vilja bo på en stor gård ute på landet men många hästar, hagar, stall, paddock, ridhus och ängar :D
Så nu vet ni lite om mig då :D Här på bloggen så tänkte jag blogga om häatar, ridning, djur, mina djur, lite om howrse, och lite om mitt liv :)
Jag ska få en ny fin design snart och den här som jag har nu har jag bara tills jag får min nya och fina design :) Jag kommer minst göra 4 inlägg per dag. Och om ni vill gör länkbyten så skulle det vara jätte kul :) När ni kommenterar så länka er blogg (om ni har någon) så kikar jag in och kommenterar ;)
Hoppas att ni vill läsa min blogg!
Hörs senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0