Ridningen

Nu är jag hemma från Macken! Han var supersnäll idag! Först så tog jag in han och borstade å gjorde i ordning. Sen red jag i paddocken lite Blev nästa som jag hade tänkt mig bara att jag la in lite skänkelvikingar. Sen när jag hade märk av hur han va och så. Så galopperade jag på långsidorna för att han var inte så pigg idag :) Och det gick jätte bra! Han skötte sig verkligen. Sen tog vi in han, borstad, sadlade av, och sen fick han gå ut i hagen igen :)
Men jag låvade ju att ta kort på han men det hann jag inte för vi hade lite bråttom idag så ni får en gammal bild på han så låvar jag att jag tar kort på han nästa gång jag e där ;)
Har inte bloggat så mycket idag. Jag vet men jag ska försöka att blogga lite nu, ikväll ;)

Kommentarer
mozzy

Söööt!!

2012-05-21 14:36:54
URL: http://howrseshettis.blogg.se/
Marta

Ja, det är han! :) <3

2012-05-22 20:53:06
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0